Ať už je vaším cílem uniknout na štěrkové vedlejší silnice daleko od aut a davů, postavit se na startovní čáru vaší první závodu na štěrkové trati nebo si jednoduše pořídit nejvíce všestranné kolo na silnici i v terénu, nový Specialized Diverge je bezkonkurenční. Jednoduše řečeno, je to nejrychlejší, nejvíce schopné - a možná i nejzábavnější - hliníkové kolo, které jsme kdy vyrobili, nabízející rychlou a živou jízdu, ale stabilní a plnou sebedůvěry, když se terén stane hrubým. S úplně novou geometrií... Celý popis

Koupit za 45 050 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Ať už je vaším cílem uniknout na štěrkové vedlejší silnice daleko od aut a davů, postavit se na startovní čáru vaší první závodu na štěrkové trati nebo si jednoduše pořídit nejvíce všestranné kolo na silnici i v terénu, nový Specialized Diverge je bezkonkurenční. Jednoduše řečeno, je to nejrychlejší, nejvíce schopné - a možná i nejzábavnější - hliníkové kolo, které jsme kdy vyrobili, nabízející rychlou a živou jízdu, ale stabilní a plnou sebedůvěry, když se terén stane hrubým. S úplně novou geometrií pro štěrkové trasy a předním světovým prostorem pro pneumatiky představuje nový Diverge všechno, co jsme se naučili během více než 40 let jízdy po silnici, štěrku a v terénu. Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii štěrkových kol, takže si můžete snít o zcela nových trasách. Je to ultimátní únikový prostředek.

Diverge Elite E5 využívá našeho prémiového hliníkového rámu E5 a karbonové vidlice FACT pro rychlou, sebejistou a pohodlnou jízdu po silnici, v terénu a přes hustý štěrk. Gravelová sada Shimano GRX 400 inspirovaná štěrkem hladce řadí 2x10 rychlostí na jakémkoli terénu a kola Axis Elite z lehké slitiny s pneumatikami Pathfinder 38 mm poskytují efektivní jízdu po silnici s možností jízdy po tvrdém štěrku.

- Náš prémiový hliníkový rám E5 poskytuje tuhou, lehkou a odolnou platformu. Spolu s plnou karbonovou vidlicí FACT se Diverge Comp E5 stává lehkým, živým a všestranným kolem připraveným na útok na jakýkoli povrch.

- Přehodili jsme konvenční geometrii pro štěrk. Nový Diverge má nejprogresivnější geometrii, jakou jsme kdy vytvořili pro kolo s páčkami, což jezdcům poskytuje schopné a stabilní kolo na terénu, které se stále cítí rychlé a obratné na silnici. Zvýšili jsme rozpon rámu, představili méně strmou hlavovou trubku a delší odbočnou vidlici. To vše vytváří neuvěřitelnou důvěru s pocitem pevného uchycení na nezpevněném povrchu, přičemž kratší představec udržuje celkovou délku kokpitu stejnou a řízení živé. Kolo má nízkou osu středu pro zvýšení stability, ale dostatečně vysokou na to, aby bylo možné použít kola 650b, pokud to preferujete.

- Diverge má dostatek montážních bodů pro nosič, včetně montáží na vidlici a horní trubku, aby bylo zajištěno, že si můžete vzít to, co potřebujete, bez ohledu na to, jak daleko plánujete jet, nebo jak dlouho chcete zůstat venku.

- Nic neposkytuje kolu větší možnosti než prostor pro pneumatiky, takže jsme novému Diverge dali obrovských 47 mm prostoru pro pneumatiky s 700c kolem a 2,1" s 650b kolem. Díky montáži bočního řetězového držáku, který využívá obráběný slitinový nosník za řetězovými koly, jsme vytvořili prostor bez použití křehkého řetězového držáku nebo zvětšení délky řetězových kol.

 

Specifikace

FRAMESET

Seat Binder
Alloy, 30.8mm

Frame
Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

SUSPENSION

Fork
FACT carbon, full carbon steerer, 12x100 mm thru-axle, flat-mount disc

COCKPIT

Stem
3D-forged alloy, 31.8mm, 7-degree rise

SeatPost
Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware

Saddle
Body Geometry Bridge Saddle, steel rails

Tape
Specialized S-Wrap

Handlebars
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp

BRAKES

Front Brake
Shimano 105, Hydraulic disc

Rear Brake
Shimano 105, Hydraulic disc

DRIVETRAIN

Chainrings
50/34T

Chain
KMC X10, 10-speed w/ reusable Missing Link™

Bottom Bracket
Shimano 68mm threaded

Cassette
Shimano CS-HG50-10, 10-Speed 11-36t

Shift Levers
Shimano GRX RX400 hydraulic brake levers, 2x10 speed mechanical shifting

Rear Derailleur
Shimano GRX RX400, 10-speed

Front Derailleur
Shimano GRX RX400, braze-on

Crankset
Shimano GRX RX600

WHEELS & TIRES

Inner Tubes
700x28/38mm, 48mm Presta valve

Front Wheel
AXIS Elite Disc

Rear Wheel
AXIS Elite Disc

Front Tire
Specialized Pathfinder Sport, 700x38c

Rear Tire
Specialized Pathfinder Sport, 700x38c

WEIGHT

Weight
10.0kg (22 lb, .7 oz)

Weight Size
56

Geometrie 

44
49
52
54
56
58
61

Crank Length
165
165
170
172.5
172.5
175
175

Handlebar Width
360
380
400
420
420
440
440

Stem Length
60
60
70
80
90
100
100

Saddle Width
155
155
155
143
143
143
143

Seatpost Length
350
350
350
400
400
400
400

Stack
529
545
561
578
599
618
635

Reach
357
365
374
383
392
401
410

Head Tube Length
110
125
140
155
175
195
213

Head Tube Angle
69.5
70
70.5
71.25
71.75
71.75
71.75

BB Height
270
270
270
270
270
270
270

BB Drop
80
80
80
80
80
80
80

Trail
72
69
66
61
57
57
57

Fork Length, Full
390
390
390
390
390
390
390

Fork Rake/Offset
55
55
55
55
55
55
55

Front Center
589
598
608
615
626
641
656

Chainstay Length
432
432
432
432
432
432
432

Wheelbase
1008
1017
1027
1035
1046
1061
1076

Top Tube Length, Horizontal
504
521
538
554
570
584
598

Bike Standover Height
680
703
723
763
789
808
834

Seat Tube Length
430
470
500
530
560
363
390

Seat Tube Angle
74.5
74
73.75
73.5
73.5
73.5
73.5
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized
Hmotnost 10 kg
Typ gravel
Materiál rámu hliníkové
Odpružení pevná
Kotoučové brzdy ano
Určení unisex
Modelový rok 2023
Počet převodů 1 x 10
Uzamykání vidlice ne
Teleskopická sedlovka ne
S přídavnými kolečky ne
S košíkem ne
Brzdy Kotoučové
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty